Sweden-China Trade Council
Box 55680
102 15 Stockholm
Phone: +46 8 22 68 88
Visit: Näringslivets Hus, Storgatan 19, Stockholm
Email: info@sctc.se
NBH kommer gå in på djupet och delar med sig av erfarenheter från många olika branscher.
Ämnen som behandlas är:
Något de flesta kan känna av är att säljprocessen i Kina har blivit mer digital och möjligheterna att hitta nya kunder via digitala plattformar har ökat.
Vikten av att synas och kontrollera hur man presenterar sitt företag samt sina produkter & tjänster har också blivit svårare då allt digitalt behöver göras i Kina för Kina.
Där ger vi dig de insikter som behövs för att vara uppdaterad för Kina 2024-25.
Jonathan Kullman, grundare och vd på NBH. Jobbat senaste 9 åren med Kina, varav sex år baserad i Shanghai. Jonathan har stor erfarenhet av att hjälpa företag med hur man ska använda sig av digital kanaler för att utveckla sin närvaro och affär i Kina.
Richard Hårdänge, CCO, NBH. Richard har gedigen erfarenhet av att arbeta mot Kina sedan över 13 år både kommersiellt och kulturellt. Richard är flytande i kinesiska, bott och arbetat i Kina samt är också ledamot av SCTC:s styrelse.
NBH är Nordens ledande digitala byrå som stödjer bolag med web, social media, kampanjer och lead-generation i Kina.
Pandemin har förändrat mycket och inom B2B i Kina har den digitala omställningen gått mycket fort sista åren.
Efter seminariet har ni också möjlighet till en kostnadsfri konsultation på 15 minuter.
Mejla i så fall info@sctc.se och anmäl ert intresse med rubrikraden “Digital marknadsföring – Malmö”.
I nära samarbete med:
Bookings are closed for this event.