NBH kommer ge en översikt av det digitala landskapet i Kina och hur man kan arbeta med digitala kanaler för att skapa affärsmöjligheter. Vi kommer också få möta ett företag som berättar om sina erfarenheter och hur man gått till väga för ökad synlighet.
Säljprocessen har blivit mer digital och möjligheterna att hitta nya kunder via digitala plattformar har ökat. Vikten av att synas och kontrollera hur man presenterar sitt företag samt sina produkter & tjänster har också blivit svårare då allt digitalt behöver göras i Kina för Kina.
Några av punkterna vid seminariet:
Jonathan Kullman, Grundare och vd på NBH. Jobbat senaste 8 åren med Kina, varav sex år baserad i Shanghai. Jonathan har stor erfarenhet av att hjälpa företag med hur man ska använda sig av digital kanaler för att utveckla sin närvaro och affär i Kina.
Richard Hårdänge, CCO, NBH. Richard har gedigen erfarenhet av att arbeta mot Kina sedan över 10 år både kommersiellt och kulturellt. Richard är flytande i kinesiska samt har bott fem år i Dalian i Nordöstra Kina.
NBH är Nordens ledande digitala byrå som stödjer bolag med web, social media, kampanjer och lead-generation i Kina.
Pandemin har förändrat mycket och inom B2B i Kina har den digitala omställningen gått mycket fort sista åren.
Efter seminariet har ni också möjlighet till en kostnadsfri konsultation på 15 minuter. Mejla i så fall info@sctc.se och anmäl ert intresse med rubrikraden “Digital marknadsföring – Malmö”.
I nära samarbete med:
Bookings are closed for this event.
Unlocking possibilities, forging partnerships. Your bridge to thriving Swedish-Chinese trade relations.
Sweden China Trade Council
Box 5501
SE -114 85 Stockholm
SWEDEN
© 2025 All Rights Reserved. Powered by Lembke & Company